شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳
۴ بازديد
۰ ۰

الزامات مهم آشپزخانه صنعتی:

در این مطلب ما به یکی از قوانین و مقرارت کشور ها در حوزه رستوران، فست فود و.. خواهیم پرداخت که در خصوص سیستم های فاضلاب بسیار مهم هستند که به نا چربی گیر در بازار به فروش خواهند رسید و به مزایای خرید چربی گیر و ظرفیت های آن و.. اشاره خواهد شد. همکاری و مشارکت کار گروهی در طراحی آشپزخانه صنعتی که اولین اقدام و درگیری برای افتتاح رستوران است، که نیاز دارند تا علمکرد ها به شیوه کارآمد و مرتب، مدیریت شود، و نتایج مشارکت گروهی در ایجاد فضایی کارآمد و عملکرد عالی رستوران موثر است. از یک طرف، نیاز دارند تا تجهیزات مورد نیاز، وسایل مخصوص برای پردازش فعالیت ها، محل کاو.. را ایجاد نمایند. از طرف دیگر طراحی فضا نیازمند به الزامات است. سامان دهی به مقرارت و قوانین به بهداشت، محیط زیست، اقدامات یا الزامات مهم در طراحی آشپزخانه صنعتی است که حداقل آسیب را برای محیط زیست داشته باشند، کم ترین میزان خسارت به سیستم های عمومی و دفع صحیح زباله ها که برای سالم ماندن محیط زیست مهم می باشد. در هر صورت، استاندارد ها و الزامات که با هدف فعالیت شما، سرویس دهی و پذیرایی از مشتریان است، از اهمیت اولیه برخوردار است که هنگام تهیه برنامه ای برای این پروژه ها باید به بهداشت و نگهداری مواد غذایی، ایمنی در نظر گرفته شود.

آشپزخانه های صنعتی می تواند برخوردار از هر طرحی باشد، می توانید آن را با جدید ترین و بهترین تجهیزات، مجهز کنید و ظاهر آن را طبق خواسته و خلاقیت خود، طراحی کنید. تمام آنچه که ذکر شده است، مهم نیست رستوران شما چقد کوچک یا بزرگ باشد، شما به فضایی احتیاج دارید که در آن مکان تمام الزامات رستوران، طراحی آشپزخانه صنعتی رعایت شده باشد و محلی را فراهم کنید که بتوانید در همه فعالیت ها را در هر زمان به درستی انجام دهید و همواره محیط کار خود را به صورت بهداشتی نگه دارید. همانگونه که ذکر شد، مقرارت بسیاری از کشور ها در زمینه رستوران ها و در خصوص سیستم های فاضلاب، چربی گیر ها هستند و پرداختن به این موضوع سبب می شود تا شما درک مطلوبی از آن ها و مزایای خرید چربی گیر داشته باشید.

اصل عملکرد چربی گیر چیست؟

نام اختصاری ( FOG) مربوط به چربی ها، روغن و ضایعات غذا است که یک نگرانی و دغدغه رو به رشد و در حال گسترش برای تمام کشور های جهان است. تاثیر آن ها بر چه بخشی از شهر مربوط می شود؟ فاضلاب ها سیستم هایی هستند که مکانی برای تجزیه و تصفیه فاضلاب های ایجاد شده توسط شهروندان است. هنگامی عملکرد آن ها با اختلال رو به رو می شود که فعالیت های انسانی، رستوران ها و.. بر عملکرد آن ها تاثیر بگذارد. میزان درصدی که اغلب سیستم های فاضلاب شهر ها با مشکل رو به رو می شوند، ورود چربی و روغن ها است که به دلیل فعالیت های ما انسان ها رخ می دهد و از انسداد آن ها مشکلات شروع می شود و تا مشکلات بزرگتر پیش می روند.

راه حل کارآمد برای این مشکل چیست؟ چه محصولی وجود دارد که بتواند میزان فراوانی از چربی و روغن را به دام اندازد؟ ما به خرید محصولی اشاره کرده ایم که با سیستم های فاضلاب ارتباط مستقیمی داشت. این ارتباط میان فاضلاب و خرید چربی گیر از نام محصول مشخص است، چربی یا روغن و مواد جامد را می گیرد و منجر به عملکرد صحیح فاضلاب ها می گردد، می توانند به طور مستقیم بر روی جریان فاضلاب و مشکلات عمومی آن ها تاثیر داشته باشند. این معضلات از مواقعی نشات می گیرد که یک رستوران با حجم بالایی از تولید چربی و روغن به دفع و تخلیه آن ها اهمیت ندهد، البته مشکلات این سیستم های عمومی ناشی از رستوران ها نمی باشد. منازل، کارخانه ها و... در ایجاد این خطرات سهیم هستند. هنگامی که چربی از منابع و امکان مختلف وارد فاضلاب می شود، مشکلاتی که از آن ها در جهان گزارش شده است، انسداد فاضلاب و خطوط آن ها است که در مراحل بعدی، فاضلاب های تولید شده از طریق لوله های گرفته و مسدود شده، نمی توانند وارد سیستم فاضلاب جهت تصفیه و تجزیه شوند. افزایش این گرفتگی ها و عدم ورود فاضلاب های تولید شده سبب می شود تا بازگشت آن ها به بیرون می شود و به منابع محیط زیست و طبیعت آسیب وارد می کند. آسیب به محیط زیست یکی از مشکلات آن ها است. دومین عیب و معظل از این امر، تولید و ایجاد بوی بد در هوای آزاد است که منجر به آزار و اذیت شهروندان و.. می شود. فاضلاب محیطی است که حاوی مواد سمی یا گاز های خطرناک است، پراکنده شدن گاز های خطرناک از سمت آن ها نیز یکی از دلایل معظلات گرفتگی آن ها می باشد. می خواهیم این مشکلات عمومی را حذف کنیم، خطوط و سیستم فاضلاب را از گرفتگی و انسداد دور نگه داریم، به عنوان صاحب یک رستوران و فست فود که نقش عمده ای در پدید آوردن این خسارت ها دارید، فاضلاب ها تحت تاثیر نصب و اجراء و خرید چربی گیر نمی تواند دچار انسداد و گرفتگی گردد. دفع و تصفیه صحیح چربی و روغن و جداسازی فاضلاب به منظور عمده فعالیت های یک چربی گیر است که آن را در محیط های مختلف و بسته به مکان و فضای رستوران خود می توانید نصب نماید.

فواید خرید چربی گیر:

در متن ذیل در عنوان بعدی به ویژگی های طراحی آن ها اشاره شده است که مرسوم ترین ماده های اولیه در تشکیل آن ها پلی اتیلن و فایبرگلاس می باشد. میان آن ها هیچ تفاوتی وجود نخواهد داشت بلکه هر دو کاملا برخوردار از نصب آسان، وزن سبک و حمل و نقل راحت، عدم احتیاج به عملیات و تجهیزات خاص، رعایت حفظ محیط زیست به علت طراحی استاندارد و طول عمر بالا و... می باشند.

ویژگی های طراحی چربی گیر:

خرید چربی گیر از نظر ساختاری متنوع است. یک محصول با پوشش و بدنه هایی از جنس فایبرگلاس، پلی اتیلن است که قطعات مشترک در ساختار آن ها شامل لوله های وردوی و خروجی، صفحه آشغالگیر، مخزن شناور سازی و... است که خرید چربی گیر با حذف خودکار و قابل اعتماد چربی و روغن، نگهداری صحیح از سیستم های فاضلاب و کاهش هزینه ها را ساده کرده است. ظرفیت های چربی گیر را می توان به صورت 20 تا 55 گالن در دقیقه پیدا نمود که مقدار و ظرفیت آن ها به فاکتور های مختلف بستگی دارد، اگر در یک روز چربی و روغن زیادی تولید می شود، کارایی سیستم شما زمانی امکان دفع و تجزیه چربی و روغن را فراهم می آورد که ظرفیت مناسب و بزرگ داشته باشد. برنامه بسیار دقیقی نیز برای تخلیه چربی گیر ها در نظر داشته باشید تا با حذف مکرر چربی و مواد جامد فرو رفته در آن، کارایی سیستم باقی بماند و به لطف آن ها بتوانید سایر هزینه های هنگفت را کاهش دهید.

گروه تولیدی و صنعتی تجهیز گستر:

گروه تولیدی و صنعتی تجهیز گستر، تولید کننده و تامین کننده پیشرو چربی گیر و طراحی تجهیزات صنعتی است که راه حل های سفارشی را برای نیاز های مختلف مشتریان ارائه می دهد. چربی گیر شرکت تجهیز گستر خاورمیانه، یک سرمایه گذاری عالی، با دوام و کاربردی است و در برابر شرایط شدید در هر شرایطی سازگار است و برای استفاده های صنعتی، خانگی و نهادی ایده آل است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چربی گیر، فرآیند تولید چربی گیر و همچنین اطلاع از قیمت چربی گیر، به وبسایت چربی گیر تجهیز گستر خاورمیانه مراجعه و یا با کارشناسان و متخصصان تجهیز گستر از طریق شماره تماس های ۰۲۱۴۴۳۷۴۲۸۳ و ۰۹۱۲۸۲۹۹۷۹۳ در ارتباط باشید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد